fbpx

Zilte

FAQ

Veelgestelde vragen

U kunt tot 6 personen uw reservatie online maken. Vanaf 6 personen vragen wij u ons telefonisch +32 (0)3/283 40 40 of per mail info@zilte.be te contacteren.

U kan ons telefonisch contacteren van maandag t/m vrijdag van 09u30 tot 20u00.

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag (lunch en diner). Zaterdag en zondag zijn onze sluitingsdagen. Vakanties worden vermeld op onze reservatie pagina.

Wij vragen steeds om uw reservatie te herbevestigen met uw creditcardgegevens. Dit betreft echter geen betaling, enkel een autorisatie. De betaling gebeurt in het restaurant zelf. Daags na uw lunch of diner wordt het bedrag opnieuw vrijgegeven op uw creditcard. Er zal enkel aanspraak gemaakt worden op deze autorisatie bij ‘no show’.

Van zodra wij een annulering hebben mogen ontvangen op de door u gevraagde datum, zullen wij u zowel telefonisch als per mail contacteren met de vraag of u nog steeds interesse heeft.

Indien u binnen de 10 minuten na online reservatie geen bevestigingsmail heeft mogen ontvangen, check dan zeker uw SPAM. Indien u daar ook geen bevestigingsmail kunt terugvinden, gelieve ons dan telefonisch te contacteren op het nummer +32 (0)3/283 40 40.

Onze menu’s worden bepaald naargelang het seizoen. Onze chef werkt met dagelijks verse en seizoengebonden ingrediënten. Het is steeds mogelijk om rekening te houden met uw allergieën, intoleranties of andere wensen.

Bij menuwijzigingen ter plaatse (die dus niet op voorhand door u warden doorgegeven) rekenen wij een supplement van €15.

Gelieve ons hiervan op voorhand te berichten. Dit kan ten allen tijde per mail info@zilte.be of telefonisch op het nummer +32 (0)3/283 40 40. Dit kan ook vermeld worden bij ‘opmerkingen’ indien u uw reservatie online maakt.

Het is steeds mogelijk uw reservatie tot 12 uur op voorhand kosteloos te annuleren. Annuleringen kunnen enkel telefonisch +32 (0)3/283 40 40 of per mail info@zilte.be worden doorgegeven.

Bij annuleringen die nadien (minder dan 12 uur op voorhand) worden doorgegeven, worden annuleringskosten van €100 p.p. verrekend.

We stelden voor u een selectie van hotels & B&B’s samen. Deze kunt u terugvinden op onze praktische informatie pagina.

U kunt ons bereiken met de wagen, de fiets, de tram, de bus of het vliegtuig. Meer informatie over uw reis kunt u terugvinden op onze praktische informatie pagina.

U wordt ontvangen aan de liften die u bereikt via de hoofdingang van het MAS. Onze medewerkers begeleiden u via de lift naar de negende verdieping waar Zilte zich bevindt. Het restaurant is dus enkel bereikbaar via de lift.

Het restaurant is ten allen tijde te bereiken via de lift. Wij beschikken ook over een mindervaliden toilet en onze tafels zijn hoog genoeg om een rolstoel onder te plaatsen.

Het restaurant is gelegen op de 9de verdieping van het MAS – Museum. Aangezien honden niet toegelaten zijn in het museum, zijn zij helaas ook niet toegelaten in het restaurant.

ZLT-oyster-gold