FAQ

Veelgestelde vragen

U kunt tot 6 personen uw reservatie online maken. Vanaf 6 personen vragen wij u ons telefonisch +32 (0)3/283 40 40 of per mail info@zilte.be te contacteren.

U kan ons telefonisch contacteren van maandag t/m vrijdag van 09u30 tot 20u00.

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag (lunch en diner). Zaterdag en zondag zijn onze sluitingsdagen. Vakanties worden vermeld op onze reservatie pagina.

Wij vragen steeds om uw reservatie te herbevestigen met uw creditcardgegevens. Dit betreft echter geen betaling, enkel een autorisatie. De betaling gebeurt in het restaurant zelf. Daags na uw lunch of diner wordt het bedrag opnieuw vrijgegeven op uw creditcard. Er zal enkel aanspraak gemaakt worden op deze autorisatie bij ‘no show’.

Van zodra wij een annulering hebben mogen ontvangen op de door u gevraagde datum, zullen wij u zowel telefonisch als per mail contacteren met de vraag of u nog steeds interesse heeft.

Indien u binnen de 10 minuten na online reservatie geen bevestigingsmail heeft mogen ontvangen, check dan zeker uw SPAM. Indien u daar ook geen bevestigingsmail kunt terugvinden, gelieve ons dan telefonisch te contacteren op het nummer +32 (0)3/283 40 40.

Onze menu’s worden bepaald naargelang het seizoen. Onze chef werkt met dagelijks verse en seizoengebonden ingrediënten. Het is steeds mogelijk om rekening te houden met uw allergieën, intoleranties of andere wensen.

Bij menuwijzigingen ter plaatse (die dus niet op voorhand door u warden doorgegeven) rekenen wij een supplement van €15.

Gelieve ons hiervan op voorhand te berichten. Dit kan ten allen tijde per mail info@zilte.be of telefonisch op het nummer +32 (0)3/283 40 40. Dit kan ook vermeld worden bij ‘opmerkingen’ indien u uw reservatie online maakt.

In geval dat de Klant zijn bestelling/reservatie annuleert, worden volgende annuleringsregels toegepast:
Men kan tot en met onderstaande dagen kosteloos annuleren, hierna wordt de pre-autorisatie in rekening gebracht. Indien de Klant een reservatie heeft op:

  • Maandag kan de Klant kosteloos annuleren tot en met donderdag de week voordien.
  • Dinsdag kan de Klant kosteloos annuleren tot en met vrijdag de week voordien.
  • Woensdag kan de Klant kosteloos annuleren tot maandag diezelfde week voor 12.00.
  • Donderdag kan de Klant kosteloos annuleren tot maandag diezelfde week.
  • Vrijdag kan de Klant kosteloos annuleren tot dinsdag diezelfde week.

Annuleringen kunnen enkel via e-mail of per telefoon gebeuren. Een annulering is enkel en alleen geldig wanneer het door Z9 bvba – Restaurant Zilte per e-mail bevestigd is.

We stelden voor u een selectie van hotels & B&B’s samen. Deze kunt u terugvinden op onze praktische informatie pagina.

U kunt ons bereiken met de wagen, de fiets, de tram, de bus of het vliegtuig. Meer informatie over uw reis kunt u terugvinden op onze praktische informatie pagina.

U wordt ontvangen aan de liften die u bereikt via de hoofdingang van het MAS. Onze medewerkers begeleiden u via de lift naar de negende verdieping waar Zilte zich bevindt. Het restaurant is dus enkel bereikbaar via de lift.

Het restaurant is ten allen tijde te bereiken via de lift. Wij beschikken ook over een mindervaliden toilet en onze tafels zijn hoog genoeg om een rolstoel onder te plaatsen.

Het restaurant is gelegen op de 9de verdieping van het MAS – Museum. Aangezien honden niet toegelaten zijn in het museum, zijn zij helaas ook niet toegelaten in het restaurant.

ZLT-oyster-gold